Wednesday, February 23, 2011

terus bertahan wahai diri..

Bismillahirrahmanirrahim..

Hati ini luka dengan dosa dan karat2 jahiliyah yang masih ada..T_T

Hati ini lagi terluka dengan suasana dan situasi yang tidak mampu mengisi kekosongan hati manusia..T_T


Saya tak dapat nikmati 3 benda utama sejak Allah campakkan saya di sini..

1] Murabbi Mithali

2] Qudwah Hasanah

3] Biah Solehah


m0ga Allah tunjukkan jalan bagi saya dalam menghadapi situasi ini..
m0ga Allah bantu saya dalam menjaga hati..
m0ga Allah beri saya kekuatan agar terus bertahan dalam perjuangan ini..
m0ga Allah kuatkan hati saya untuk terus mentaati-Nya..
m0ga Allah terus memilih saya sebagai salah seorang pejuang deen ini..
m0ga Allah sentiasa bersama saya..

Ameen.. Ameen.. Ameen..

saya tahu, saya perlu dan mesti terus bertahan.. sebab ini peluang amal saya.. Allah tahu saya mampu kan..T_T

d0akan saya..T_T


~saya akan menyepi buat sementara waktu.. Insha Allah bila berkesempatan nanti, saya akan kembali untuk kongsikan suatu perkara penting dalam kehidupan kita.. "rahsia dalam kehidupan".. sebenarnya, nak post dalam masa terdekat.. tapi, dalam situasi saya sekarang ni, mungkin terpaksa tangguh lagi..maaf..~
~~maafkan saya atas segala salah dan silap saya padamu sahabatku.. sama ada saya sedar atau tidak, maafkan saya.. d0akan saya kuat ya.. terima kasih atas segalanya~~

No comments:

semoga bermanfaat..^_^