Tuesday, October 26, 2010

~kenangan indah~

Assalamua'laikum wbt..

Bila dah cuti ni, teringat pula pada sahabat2 saya.. sahabat satu sekolah, sahabat satu kolej.. Bersama mereka, saya melalui hari2 yang penuh dengan warna warni kehidupan.. Alhamdulillah.. saya bersyukur sangat.. Allah menemukan saya dengan sahabat2 yang sentiasa saling menguatkan di kala lemah, sentiasa saling mengingatkan kepada Allah di saat menerima nikmat mahupun ujian.. Alhamdulillah.. Terima Kasih Ya Allah.. Semoga kita semua sentiasa istiQmah di atas jalan ini, dimudahkan dan diberi kekuatan oleh Allah, dan yang paling penting, moga sentiasa dalam redha Allah..
Salam ukhwah bil iman lillah fillah.. saya sayang semua sahabat saya hanya kerana Allah.. :)



Moga ukhwah kita kan kekal hingga ke JannahNya..ameen..:)

No comments:

semoga bermanfaat..^_^