Monday, December 31, 2012

akhir kata 2012..

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamua'laikum warahmatullahi wabarakatuh..


Alhamdulillah, summa Alhamdulillah, summalhamdulillah..

Segala puji hanya bagi Allah swt..

Selawat dan salam buat Rasul saw, ahli keluarga dan para sahabat baginda..


sahabat2 yang saya hormati sekalian,

m0ga sentiasa dalam rahmat, redha dan keampunan Allah swt.. ameen..

hari terakhir di tahun 2012,
sekejap saja rasanya..
beberapa jam saja lagi,
kita akan menginjak ke 2013 pula..
biiznillah..
jika umur panjang,
jika belum tiba saat yang telah ditentukan,
InshaAllah..

tahun 2012 yang penuh kenangan,
pahit, manis,
suka, duka,
tawa, hiba,
jatuh, bangun,
jatuh dan bangun lagi,
semuanya telah mewarnai hidup yang telah berlalu..

terlalu banyak untuk diceritakan..
tambahan pula tahun ini,
saya tidak kerap menulis..
benar- benar tidak kerap..
dua bulan sekali,
itu pun cuma sekadar coretan biasa-biasa..

cuma yang menjadi harapan saya,
agar coretan- coretan itu bisa menjadi bekalan dan peringatan buat saya,
juga anda, sahabat- sahabat yang membaca..
ameen..

warna-warni.. cantik dan menarik, kan?  ^_^

saya yakin,
sepanjang tahun yang telah dilalui ini,
ada pelbagai makna yang kita peroleh,
hasil dari tarbiyah langsung dari Allah swt,
melalui pengalaman hidup yang bermakna,
terutama pengalaman dalam melaksanakan kerja- kerja Islam..

sem0ga,
setiap detik hidup kita sentiasa dalam redha Allah..
kita sentiasa dalam rahmat, redha dan keampunan Allah swt..

* saya dan keluarga akan lalui hari- hari mendatang tanpa abah..
tapi xmengapa,
saya yakin,
itu yang terbaik buat kami semua,
menurut pandangan Allah swt..
kerna Allah lebih tahu,
apa yang terbaik buat hamba-hambaNya.. =')

** tahun 2013,
bakal mencatat sejarah baru,
dalam hidup saya,
pastinya anda semua juga..
sem0ga setiap hela nafas kita,
dalam redha Allah swt..

m0ga Allah swt redha,
m0ga Rasul saw bangga..
ameen..

WA

No comments:

semoga bermanfaat..^_^